Мухін, Вадим ЄвгеновичКалюжний, Єгор Юрійович2023-04-252023-04-252021-12Калюжний, Є. Ю. Механізми формування єдиного інформаційного простору системи дистанційного навчання на основі мережецентричного підходу : магістерська дис. : 122 Комп’ютерні науки / Калюжний Єгор Юрійович. – Київ, 2021. – 77 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54865Магістерська дисертація виконана на 77 сторінках, містить 40 ілюстрацій та 25 таблиці. При підготовці дисертації використано літературу з 20 джерел. Актуальність теми Стрімкої популярності останніми роками набуває дистанційне навчання. Пандемія Covid-19 змусила мільйони студентів та учнів в усьому світі перейти на карантин, а навчання перемістити в режим онлайн. У зв’язку з цим постає різка необхідність у єдиному інформаційному просторі системи дистанційної освіти. Така система повинна містити усі необхідні модулі, для забезпечення якісного та безперервного процесу навчання який не поступається за ефективністю класичним методам. Окрім пандемії підтримання галузі освіти під час пандемії створення такого простору може значно вплинути на середній рівень освіченості у країні, зробивши освіту більш доступною. Мета і завдання дослідження Метою даної роботи є підвищення ефективності дистанційного навчання за рахунок організації високонавантаженого єдиного інформаційного простору. Розробка ефективної, відмовостійкої архітектури системи дистанційної освіти. Створення механізму відновлення параметрів об’єктів у інформаційному просторі. Рішення поставлених завдань і досягнуті результати В ході роботи була розглянута структура дистанційної освіти. Проаналізовано потреби даної сфери та існуючі інструменти. На основі цих досліджень визначено список параметрів яким повинна задовольняти система для організації єдиного інформаційного простору системи дистанційної освіти. Розглянуто можливі варіанти архітектури та патернів реалізації подібних високонавантажених систем. Реалізовано прототип вузла такої системи. Об’єкт досліджень Єдиний інформаційний простір. Інформаційний об’єкт. Засоби дистанційної освіти Предмет досліджень Метод підвищення ефективності навчального процесу у режимі дистанційної освіти, за рахунок організації єдиного інформаційного простору. Наукова новизна Наукова новизна полягає у запропонованому методі відновлення параметру інформаційних об’єктів на базі механізму k найближчих сусідів (k-NN). Практичне значення отриманих результатів Отримані результати дослідження можуть використовуватися для подальшого розвитку системи, реалізації нових модулів та інтеграції з існуючими рішеннями.77 с.ukєдиний інформаційний простірінформаційний об’єктдистанційна освітагібридне навчаннявисоконавантажена архітектурамережецентричний підхідLMSDockersingle Information spaceinformation objectdistance learninghybrid learninghighly loaded architecturenetwork centric approachМеханізми формування єдиного інформаційного простору системи дистанційного навчання на основі мережецентричного підходуMaster Thesis004.42