Руденко, М. В.Кравченко, О. О.Маренич, А. І.Лакутін, Д. В.2023-10-042023-10-042023Управління маркетингом персоналу підприємств: виклики та перспективи / Руденко М. В., Кравченко О. О., Маренич А. І., Лакутін Д. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2023. – № 26. – C. 128-134. – Бібліогр.: 23 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60868У статті досліджено проблеми управління маркетингом персоналу підприємств за умов сучасних викликів та загроз. Виділено ключові аспекти маркетингу персоналу підприємств та запропоновано комплекс заходів щодо їх практичної реалізації. Окреслено основні виклики сучасного маркетингу персоналу підприємств, які згруповано в окремі блоки. Проведено опис сучасних моделей маркетингу персоналу, практична реалізація яких дозволить комплексно оцінити потреби компанії у залученні та утриманні працівників та розробити ефективну стратегію побудови системи маркетингу персоналу. Визначено перспективні напрямки удосконалення системи управління маркетингом персоналу та запропоновано заходи щодо їх практичної реалізації.ukуправліннямаркетинг персоналурозвитокпідприємствовикликипрацівникикомпетентностіцифровізаціяmanagementpersonnel marketingdevelopmententerprisechallengesemployeescompetenciesdigitalizationУправління маркетингом персоналу підприємств: виклики та перспективиMarketing management of enterprise personnel: challenges and prospectsArticlePp. 128-134https://doi.org/10.32782/2307-5651.26.2023.21005.95:331.10000-0002-1966-76950000-0002-8776-44620000-0003-4960-33900000-0002-5797-6202