Шкробот, Маріна ВолодимирівнаДога, Ангеліна Олександрівна2022-02-162022-02-162021-12Дога, А. О. Управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Дога Ангеліна Олександрівна. – Київ, 2021. – 101 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46514Магістерська дисертація на тему: «Управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства» містить 112 сторінок, 19 таблиць, 22рисунки, 3додатки. Перелік посилань нараховує 61 найменування. Актуальність теми. У сучасних умовах фірмі необхідно знати, наскільки конкурентоспроможна її продукція, роботи та послуги, оскільки саме це дозволяє забезпечувати конкурентні переваги у конкурентній боротьбі. Для підвищення конкурентоспроможності керівництву організацій необхідно вивчати питання, пов'язані із забезпеченням конкурентоспроможності рекламних послуг, що дозволить фірмам, що реалізують їх, забезпечувати досягнення своїх цілей. Мета роботи – вивчення, систематизація, закріплення та розширення теоретичних та практичних навичок в оцінки конкурентоспроможності підприємства та розробка пропозицій щодо її підвищення. З урахуванням поставленої мети у роботі були встановлені такі завдання: – розкрити теоретичні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства; – провести аналіз конкурентоспроможності «ХХХ»; – визначити заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єкт дослідження: «ХХХ», основною діяльністю якого є виробництво кондитерських виробів. Предмет дослідження: процес управління конкурентоспроможністю. Методологічну основу дослідження складають загальнонаукові та специфічні методи теоретичного та емпіричного характеру, такі як методи індукції та дедукції, узагальнення та угруповання, класифікація, спостереження, аналогії, економіко-статистичні методи та ін. Наукова новизна результатів дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні деяких теоретичних положень та методологічних рекомендацій з удосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства, які дозволяють підвищити ефективність функціонування підприємства та покращити його конкурентне положення на ринку на основі реалізації конкурентних переваг. Практична значимість роботи у тому, що її положення можуть бути використані фахівцями інших виробничих підприємств.ukконкурентоспроможність підприємстваоцінка та аналіз конкурентоспроможності підприємстваметоди оцінки конкурентоспроможності підприємствапідвищення конкурентоспроможності підприємстваenterprise competitivenessassessment and analysis of enterprise competitivenessmethods of enterprise competitiveness assessmentincreasing the competitiveness of the enterpriseУправління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємстваMaster Thesis101 с.332.145