Стеценко, Інна ВячеславівнаГазін, Костянтин АндрійовичМуравинець, Михайло Сергійович2024-04-172024-04-172023Газін, К. А. Програмні засоби розробки штучного інтелекту персонажів в ігрових симуляторах. Загальна частина : комплексний дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Газін Костянтин Андрійович, Муравинець Михайло Сергійович. - Київ, 2023. - 101 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66278Програмні засоби розробки штучного інтелекту персонажів в ігрових симуляторах. Легковагова архітектура для ігрового ШІ. Індивідуальна частина : https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66282 ; Програмні засоби розробки штучного інтелекту персонажів в ігрових симуляторах. Плагін для конфігурації ігрового ШІ. Індивідуальна частина : https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66280.Пояснювальна записка дипломного проєкту складається з чотирьох розділів, містить 34 таблиці, 28 рисунків та 9 джерел – загалом 56 сторінок. Дипломний проєкт присвячений розробці легковагового архітектурного рішення для розробки ігрового ШІ. Мета: полегшити і пришвидшити процес розробки ігрового ШІ. Об'єкт дослідження: програмне забезпечення з розробки комп’ютерних ігор. Предмет дослідження: програмне забезпечення з розробки інтелекту персонажів комп’ютерних ігор. У першому розділі були коротко описані результати аналізу вимог до програмного забезпечення. У індустрії не вистачає легковагового архітектурного рішення для маленьких та середніх студій, та тимчасового рішення для великих студій. Наше рішення займає цю нішу, і може пришвидшити і полегшити розробку ігрового ШІ. Також наше рішення має інструмент для графічного конфігурування ШІ та демонстраційний проект, для того, щоб швидше освоїти технологію. Наш інструментарій дає змогу сфокусуватись на написанні ігрової логіки, без потреби витрачати час і сили на розробку власного архітектурного рішення. У другому розділі описаний процес моделювання та конструювання програмного забезпечення. У цьому розділі були змодельовані бізнес-процеси у форматі BPMN. Змодельована і описана архітектура, описані алгоритми ШІ, які використовуються для демонстрації. У третьому розділі проведений аналіз якості та тестування ПЗ були зроблені мануальні тести ШІ у демонстраційному проєкті. Всі тести пройшли успішно. Описаний варіант розвитку гри. У четвертому розділі описаний процес впровадження і підтримки ПЗ: публікація пакету на GitHub, Godot Asset Lib та його оновлення.101 с.ukігровий ШІархітектураагентдерева поведінкиgame AIarchitectureagentbehavior treeПрограмні засоби розробки штучного інтелекту персонажів в ігрових симуляторах (комплексна тема). Загальна частинаBachelor Thesis