Язвінська, Н. В.2022-10-072022-10-072021Язвінська, Н. В. Маркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в україні / Язвінська Н. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць. - № 19. - 2021. - C. 136-145.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50236ukмаркетингове дослідження споживчої цінності форм навчанняпереваги та недоліки аудиторної форми навчанняпереваги та недоліки дистанційної форми навчанняпорівняльний аналіз аудиторної та дистанційної форм навчанняmarketing research of consumer value of forms of educationadvantages and disadvantages of classroom form of educationadvantages and disadvantages of distance form of educationcomparative analysis of actual classroom and distance forms of educationМаркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в україніArticleC. 136-145https://doi.org/10.20535/2307-5651.19.2021.236233338.46+378.140000-0001-7158-1701