Гусак, Ольвія ОлександрівнаСулімова, Богдана Андріївна2024-09-032024-09-032021Сулімова, Б. А. Роль корпоративної культури у становленні компанії на ринку : магістерська дис. : 061 Журналістика /Сулімова Богдана Андріївна. - Київ, 2021. - 87 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68730Корпоративна культура є фундаментом діяльності будь-якої успішної компанії. Проте, корпоративна культура не є достатньо поширеним поняттям у бізнес-середовищі, особливо в країнах, що ще не перейшли до правил функціонування компаній в умовах повноцінної ринкової економіки. Крім того, корпоративна культура не є достатньо поширеним явищем серед співробітників. Кожна компанія має свій набір правил, які керують щоденною поведінкою працівників. Якщо корпоративна культура вже існує в компанії, її потрібно постійно вдосконалювати та підтримувати, а якщо її нема – компанії варто задуматись про її створення. Актуальність теми полягає в тому, що сьогодні жодна організація не може ефективно існувати без власної корпоративної культури, тому розробка рекомендацій щодо запровадження організаційної культури на вітчизняних підприємствах є необхідним. Аналіз наукових праць дозволяє зробити висновок про те, що проблеми підвищення ефективності управління корпоративною культурою компанії приділяли пильну увагу багато вітчизняних та зарубіжних дослідників. Так, питання вивчення корпоративної культури, її ролі та значення в системі управління організацією знайшли своє відображення в роботах Е. Шейна, А. Кочеткова, Н. Кремньова та ін. Значний внесок у розвиток теорії корпоративної культури зробили такі закордонні вчені, як Р. Акофф, М. Альберт, Т. Патерсон, Т. Пітерс, Ч. Бернард та ін. Питанню корпоративної культури приділяли увагу багато вітчизняних фахівців: Є. Жаріков, І. Грошев, Т. Соломандана, Є. Карасюк, Я. Бунстр, Дж. Коттер та М. Батирьов. Об'єкт дослідження – корпоративна культура. Предмет дослідження – специфіка та роль корпоративної культури у становленні компанії на ринку. Метою роботи є визначення ролі корпоративної культури у становленні компанії на ринку. У дослідженні поставлено такі завдання: - охарактеризувати поняття корпоративної культури; - дослідити фактори, які впливають на формування корпоративної культури; - проаналізувати зарубіжний досвід формування корпоративної культури; - запропонувати можливі впровадження зарубіжного досвіду в корпоративну культуру українських компаній. Для реалізації поставленої мети було застосовано такі методи дослідження: - узагальнення (визначення ефективних методів розвитку культури компанії); - аналіз теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців; - порівняння визначень поняття «корпоративна культура» та видів його класифікації; - індукція та дедукція (визначення специфіки кожного з етапів розвитку корпоративної культури). Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній уперше: - розглянуто досвід зарубіжної корпоративної культури за системою SpencerStuart; - визначено сучасні ризики розвитку корпоративної культури в Україні; - розроблено рекомендації щодо успішного впровадження корпоративної культури до вітчизняних компаній. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що зібраний матеріал може бути використаний для розвитку організаційної культури малих підприємств, які на сьогодні не використовують корпоративну культуру у вітчизняній практиці. Структура роботи. Робота складається з трьох розділів, восьми підрозділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 87 сторінок.87 с.ukРоль корпоративної культури у становленні компанії на ринкуMaster Thesis