Жигалкевич, Жанна МихайлівнаКомпанченко, Катерина Юріївна2025-01-022025-01-022024Компанченко, К. Ю. Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Компанченко Катерина Юріївна. - Київ, 2024. – 127 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71505Магістерська робота на тему «Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку літератури. Загальний обсяг роботи становить 127 сторінок, з них 14 ілюстрацій, 12 таблиці. Список літератури включає 62 джерела. Метою даної роботи є поглиблення теоретико-методичних підходів та розроблення практичних рекомендацій щодо маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції. Методи дослідження. У роботі використовуються загальнонаукові методи дослідження, що включають в себе узагальнення та систематизацію особливостей, принципів та функцій маркетингового управління збутовою діяльністю; аналітичні та статистичні методи дослідження для проведення аналізу маркетингової діяльності підприємства на ринку та оцінки збутової діяльності. Об’єктом дослідження є збутова діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні положення щодо маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції. У дослідженні було наведено власне бачення та розуміння терміну «збутова діяльність», систематизовано та розширено основні принципи та функції маркетингового управління збутовою діяльністю. Теоретичні аспекти управління з обраної тематики отримали подальший розвиток, зокрема розширення та уточнення особливостей формування збуту на підприємстві молочної галузі. Ключові слова: маркетингове управління, збутова діяльність, збут, молочна продукція, маркетинг, ERP-система, удосконалення, ефективність,. Результати проведеного дослідження можуть бути використані ПрАТ «Тернопільський молокозавод» для вдосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю, а також іншими підприємствами молочної галузі для впровадження в свою діяльність.127 с.ukмаркетингове управліннязбутова діяльністьзбутмолочна продукціямаркетингERP-системаудосконаленняефективністьМаркетингове управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукціїMaster Thesis005.91:621:005:511