Воронько-Невіднича, Т. В.Баган, Н. В.Торяник, А. І.2023-03-272023-03-272022Воронько-Невіднича, Т. В. Вплив іміджу менеджера на процес прийняття управлінських рішень / Воронько-Невіднича Т. В., Баган Н. В., Торяник А. І. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 24. – C. 75-79. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/53989У статті розглянуто специфіку впливу іміджу менеджера на процес прийняття управлінських рішень. Проведено аналіз основних умов прийняття управлінських рішень. Розглянуто фактори впливу на процес прийняття управлінських рішень. Проведено аналіз функцій керівника в процесі прийняття рішень. Виявлено найбільш характерні компоненти іміджу керівника: особистісний, соціальний та професійний. Хороший менеджер в процесі своєї роботи має ефективно поєднувати всі три компонента, котрі взаємопов’язані та доповнюють один одного. Виокремлено основні властивості іміджу керівника. Виділено рекомендації для створення образу ділової людини. Обґрунтовано, що в процесі управлінської діяльності менеджера важливе значення мають якості іміджу: емпатія, мистецтво переконувати, доступність, комунікабельність, здатність підтримувати зворотній зв’язок та відповідність посадовому статусу.ukіміджелементи іміджууправлінняуправлінське рішенняпроцес прийняття рішенняimageimage elementsmanagementmanagement decisiondecision-making processВплив іміджу менеджера на процес прийняття управлінських рішеньThe influence of the manager's image on the management decision-making processArticleC. 75-79https://doi.org/10.32782/2307-5651.24.2022.11658.331.10000-0003-2427-72180000-0003-2843-58930000-0003-4832-0145