Зозульов Олександр ВікторовичБазь, Марія Олексіївна2013-01-242013-01-242012Базь М. О. Оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів на ринку персональних комп'ютерів : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / М. О. Базь. - К., 2012. - 244 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/2459ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.промисловий маркетингмаркетингові дослідженняінноваційний продуктконкурентоспроможністькомплексне оцінювання конкурентоспроможності інноваційного продуктутемпоральний аспекткогнітивний аспектмодель формування споживчої оцінки привабливості інноваційного продуктупромышленный маркетингмаркетинговые исследованияинновационный продуктконкурентоспособностькомплексная оценка конкурентоспособности инновационного продуктатемпоральный аспекткогнитивный аспектмодель формирования потребительской оценки привлекательности инновационного продуктаindustrial marketingmarketing researchinnovative productcombined evaluation of innovative product competitivenesstemporal aspectcognitive aspectmodel of buildup of customer evaluation of innovative product attractionОцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів на ринку персональних комп'ютерівThesis Doctoral