Красношапка, Володимир ВолодимировичШевчук, Павло Олександрович2021-07-062021-07-062021-06Шевчук, П. О. Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Хмельпиво» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Шевчук Павло Олександрович. - Київ, 2021. - 109 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/42109Мета даної роботи полягає у дослідженні конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Хмельпиво» та розробці заходів, спрямованих на її підвищення. Для дослідження та формування рекомендацій було використано методи узагальнення, порівняння, логічного та аналітичного аналізу, графічного відображення, практичні методи дослідження конкурентоспроможності продукції та математична модель у вигляді кореляційно-регресійного аналізу. В роботі було проаналізовано конкурентні позиції та потенційні можливості підприємства. Було досліджено конкурентоспроможність продукції ПрАТ «Хмельпиво» та запропоновано заходи, щодо підвищення цього показника. Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність продукції ПрАТ «Хмельпиво». Предметом дослідження є комплекс теоретико-методологічних та практичних підходів спрямованих на формування вищого рівня конкурентоспроможності продукції.ukконкурентоспроможність підприємстваконкурентоспроможність продукціїстратегіяprofitstrategyexpensesЕкономічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Хмельпиво»Bachelor Thesis109 с.658.8