Язвінська, Надія ВікторівнаЦарьова, Тетяна Олександрівна2021-08-242021-08-242020Язвінська, Н. В. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська, Т. О. Царьова ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 791 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 26 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43375Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначено для роботи над виконання курсової роботи, як допоміжний для самостійної роботи студентів та підготовки до контрольних заходів. Методичні вказівки до виконання курсової роботи з кредитного модуля «Стратегічний маркетинг» розроблені на базі матеріалу відповідного кредитного модуля, який викладається на кафедрі промислового маркетингу, включає теоретичні та практичні напрацювання авторів в галузі стратегічного маркетингу. Методичні вказівки передбачені для студентів за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» всіх форм навчання. Методичні вказівки можуть стати у нагоді викладачам та студентам економічних спеціальностей ВНЗ, які є слухачами поглибленої програми з маркетингу, а також науковим співробітникам, аспірантам, підприємцям та всім, хто бажає ознайомитись із сучасними методами прийняття стратегічних маркетингових рішень.ukстратегічний маркетингстратегический маркетингstrategic marketingСтратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботиMethodical Material26 с.