Фісенко, Тетяна ВікторівнаВіленська, Наталія Валентинівна2024-08-302024-08-302023Віленська, Н. В. Стратегія просування бренду роботодавця (на прикладі юридичної компанії) : магістерська дис. : 061 Журналістика / Віленська Наталія Валентинівна. - Київ, 2023. - 115 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68619Магістерська дисертація на тему: «Стратегія просування бренду роботодавця (на прикладі юридичної компанії)» містить 115 сторінок роботи, з яких 102 сторінок основного викладу, 7 таблиць та 35 рисунків. Метою дослідження є розроблення концепції побудови бренду роботодавця та заходів його просування для юридичної компанії Arzinger. Об'єктом дослідження є теоретико-методичні та практичні рекомендації створення бренду роботодавця на українському ринку юридичних послуг. Предметом дослідження є бренд роботодавця української юридичної компанії Arzinger. Методами дослідження були такі: теоретичні узагальнення – для пояснення основних складників та моделей розроблення бренду роботодавця; структурно-порівняльний аналіз – для визначення ролі та місця бренду роботодавця у міжнародній та національній корпоративній культурі; анкетування – для визначення ставлення зовнішніх респондентів до концепції бренду роботодавця. Новизна результатів полягає в уточненні поняття «бренд роботодавця» на основі поєднання стратегії брендингу та управління людським ресурсами всередині компанії; визначенні значущості бренду роботодавця як складника загального бренду компанії на конкурентному ринку; окресленні моделей та підходів до побудови бренду роботодавця з урахуванням низки соціокультурних, етичних, моральних та психологічних аспектів діяльності компанії. Результати роботи можуть бути використанні для управління й побудови бренду роботодавця в практичному застосуванні, та для впровадження системи заходів щодо просування концепції бренду роботодавця на зовнішню та внутрішню аудиторію.115 с.ukбренд роботодавцяюридичний ринокHR-брендконцепція бренду роботодавцямоделі створення HR-брендупросування бренду роботодавцяринок праціюридична фірмаemployer brandlegal marketHR brandemployer brand conceptmodels of HR brand creationemployer brand promotionlabor marketlegal practiceСтратегія просування бренду роботодавця (на прикладі юридичної компанії)Master Thesis