Зозульов, Олександр ВікторовичПанцюк, Уляна Ігорівна2021-09-152021-09-152021-06Панцюк, У. І. Удосконалення іміджу бренду компанії «Молокія» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Панцюк Уляна Ігорівна. – Київ, 2021. – 130 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43768Бакалаврська робота виконана на 112 сторінок, при цьому містить 28 таблиць та 20 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано шляхи удосконалення іміджу бренду ТМ «Молокія». У дипломній роботі детально проаналізовано підходи до визначення поняття імідж, «колесо бренду» та зв’язок лояльності і іміджу. Це лягло в основу теоретичної частини роботи. Якщо ж розглядати аналітичну частину, то слід зауважити, що базується на проведенні маркетингового дослідження, застосовуючи проведення фокус-групи та онлайн-опитування кінцевих споживачів. В результаті аналізу первинних джерел інформації було визначено підходи до формування поняття іміджу. Обрано модель для удосконалення іміджу. На останньому етапі проведення дослідження було запропоновано перелік рекомендацій для вирішення маркетингово-управлінської проблеми підприємства. На основі всіх отриманих результатів ми розрахували економічну доцільність наведених нами рекомендацій та зробили висновок про перспективність запропонованого проекту.ukринок молочної продукціїіміджлояльністьприхильність до брендуірраціональні мотивиупаковкаdairy marketimageloyaltybrand commitmentirrational motivespackagingУдосконалення іміджу бренду компанії «Молокія»Bachelor Thesis130 с.