Ярошенко., О. Л2023-09-052023-09-052015Ярошенко, О. Аналіз концепцій відбору лексичного матеріалу в методиці навчання загальнотехнічної англійської мови / Ярошенко О. Л. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 5. (II). – С. 87–92. – Бібліогр.: 3 назви.2307-1591https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59893У статті розглянуті питання відбору лексичного матеріалу, на основі якого формуються лексичні навички читання, говоріння, аудіювання, письма і перекладу. Відбір лексики являє собою поетапний процес, в ході якого до селекції підключаються в певній послідовності різні методи та способи відбору. У зв’язку з цим аналізуються полістатистичний та статистичний способи відбору лексичного матеріалу, а також фактори, які впливають на вимірювання вживаності лексичних одиниць. Описуються метод моделювання та системний підхід щодо відбору лексичного матеріалу. Пропонується процедура формування словника-мінімуму як моделі мовної системи та схема послідовних операцій для формування словника-мінімуму на основі методу моделювання із застосуванням полістатистичного способу відбору. Доводиться, що відібраний лексичний мінімум за своїми основними характеристиками має відповідати вимогам ефективності, надійності, комунікативної достатності, відповідності комунікативним потребам спеціаліста певного профілю.ukлексичний мінімумлексична одиницяспособи відборуметоди відборуактивний словник-мінімумпасивний словник-мінімумminimum vocabularylexical unitmeans of selectionmethods of selectionactive vocabularypassive vocabularyлексический минимумлексическая единицаспособы отбораметоды отбораактивный словарь-минимумпассивный словарь-минимумАналіз концепцій відбору лексичного матеріалу в методиці навчання загальнотехнічної англійської мовиAnalysis of concepts for lexical material selection in methodology of technical English teachingАнализ концепций отбора лексического материала в методике обучения общетехническому английскому языкуArticlePp. 87-92378.147:81'243