Сербова, О. В.Боднарь, Л. С.2024-02-222024-02-222023Сербова, О. В. Нейропсихологічні чинники розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку / Сербова О. В., Боднарь Л. С. // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XXXVIII Міжнародної науково-практичної конференції, [Брно], 07 листопада 2023 р. / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. - Брно, 2023. - С.198-204.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64868розглянуто взаємозв’язок між пізнавальними та моторними компонентами розвитку дитини. Акцентовано на значенні для фахівців у роботі з дітьми дошкільного віку важливості усвідомлення складних патогенетичних механізмів перинатального ураження ЦНС, особливості індивідуального профілю функціональної асиметрії мозку і своєрідності специфіки дефіцитарності сенсорного та моторного компонентів формування психічних процесів. Зокрема, вказано, що сьогодні дитяча нейропсихологія володіє достатнім арсеналом наукових знань, які підтверджуються значними практичними напрацюваннями й є могутнім діагностико-прогностичним та корекційно-розвивальним засобом у руках професіоналів.ukнейропсихологічний підхідморфофункціональна зрілістьпсихомоторний розвитокпсихомоторикафункціональна асиметрія мозкуНейропсихологічні чинники розвитку психічних процесів у дітей дошкільного вікуOtherС. 198-2040000-0002-8131-7506