Сегол, Радміла ІгорівнаБугай, Інна Анатоліївна2025-01-132025-01-132024Бугай, І. А. Особливості просування соціальних проєктів в соцмережах в умовах широкомасштабного вторгнення : магістерська дис. : 061 Журналістика / Бугай Інна Анатоліївна. - Київ, 2024. - 104 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71834Магістерська дисертація Бугай Інни Анатоліївни на тему «Особливості просування соціальних проєктів в соцмережах в умовах широкомасштабного вторгнення» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 107 сторінок. Дисертація містить 4 рисунки, 4 таблиці та 8 додатків. Мета дослідження – визначити ефективні способи просування соціальних проєктів у соціальних мережах за умов війни та запропонувати рекомендації стосовно їх оптимізації для досягнення максимальної ефективності. Об’єктом дослідження є комунікаційні процеси у сфері соціальних ініціатив за умов війни. Предметом дослідження є особливості просування проєктів у соціальних мережах в умовах широкомасштабного вторгнення. У дисертації розглянуто теоретичні основи просування соціальних проєктів у соціальних мережах; проведено аналіз особливостей просування соціальних ініціатив під час війни, зокрема охарактеризовано успішні кейси; надано оцінку ефективності використання різних каналів комунікації та інструментів у соціальних мережах для залучення аудиторії; розроблено рекомендації для підвищення ефективності просування соціальних проєктів у соціальних мережах. Практичне значення отриманих результатів полягає у визначенні рекомендацій щодо просування соціальних проєктів в умовах війни, що можуть бути використані громадськими організаціями, благодійними фондами тощо задля розробки та реалізації ефективних комунікаційних стратегій.104 с.ukконтенткомунікаційна стратегіямедіапросування проєктусоціальні мережісоціальний проєкттаргетована рекламацільова аудиторіяcontentcommunication strategymediaproject promotionsocial networkssocial projecttargeted advertisingtarget audienceОсобливості просування соціальних проєктів в соцмережах в умовах широкомасштабного вторгненняMaster Thesis007:304:659.1+005.94