Букасов, Максим МихайловичМоісеєнко, Петро Юрійович2020-03-192020-03-192019-12Моісеєнко, П. Ю. Система взаємодії з користувачем на основі чат-ботів : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Моісеєнко Петро Юрійович. – Київ, 2019. – 104 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/32338Об'єктом дослідження в роботі є полегшення інтеграції CRM-системи з чат-ботом. Мета даної роботи це рішення для зручного створення чат-ботів в месенджері Telegram та демонстрація роботи чат-боту на прикладі CRM-системи телекомунікаційної компанії. Рішення має управляти бізнес-процесами заданими налаштуванням за рахунок інтеграції з CRM-системи. Реалізована система дозволяє інтегрувати серверну частину існуючої CRM-системи з месенджером Telegram та за допомогою чат-боту дозволяє користувачу самостійно керувати життєвим циклом послуг.ukавтоматизаціяCRM-системаінтеграціячат-ботмесенджерchatbotautomationCRM-systemintegrationbotmessangerСистема взаємодії з користувачем на основі чат-ботівMaster Thesis104 с.004.4