Винославська, Олена ВасилівнаКононець, Марія Олександрівна2024-02-262024-02-262022Винославська, О. Перспективи застосування освітних квест-кімнат для підготовки психологів до надання допомоги у кризових ситуаціях / Олена Винославська, Марія Кононець // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2022. - №2(26). - С. 16-23.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64954Вступ. Підготовка психологів до надання допомоги у кризових ситуаціях має передбачати формування у них не тільки високого рівня професійних навичок (hard skills), але й цілого комплексу соціальних навичок (soft skills), зокрема навичок креативності, критичного мислення, здійснення ефективних комунікацій, оптимізації витрат часу, гнучкості і стресостійкості, що вимагає впровадження інноваційних форм та методів навчання. Однією з таких інновацій, що активно імплементується у вищу освіту для розвитку соціальних навичок у фахівців різних спеціальностей, виступає застосування навчальних квест-кімнат як нової форми ігрового навчання. Саме тому аналіз доцільності впровадження нової форми навчання у підготовку практичних психологів є вельми актуальним. Мета. Визначити перспективи застосування навчальних квест-кімнат для підготовки психологів до надання допомоги у кризових ситуаціях, а також для їхнього професійного вдосконалення й особистісного розвитку. Результати. Значна кількість публікацій з досліджуваної проблеми свідчить про високий інтерес освітньої спільноти до імплементації нових інтелектуальних форм ігрового навчання у закладах вищої освіти. У статті розкрито зміст поняття «навчальна квест-кімната», а також важливе значення застосування навчальних квестів для розвитку соціальних навичок у майбутніх психологів. Проаналізовано доцільність і можливість застосування навчальних квест-кімнат для підготовки психологів до надання допомоги у кризових ситуаціях. Автори статті вбачають доцільність і перспективність застосування навчальних квест-кімнат для професійного вдосконалення психологів у таких галузях, як: організаційна психологія, економічна психологія, психологія бізнесу, психологія конфлікту, психологія здоров’я,педагогічна психологія та інших. Висновки. Подана у статті інформація може бути корисною при імплементації квест-технології у професійно-теоретичну підготовку майбутніх психологів, а також у розвиток їхніх соціальних навичок.ukнавчальна квест-кімнатапідготовка психологівкризова ситуаціяособистісний розвитокпрофесійне вдосконаленняeducational escape roomtraining psychologistscrisis situationpersonal developmentprofessional improvementПерспективи застосування освітних квест-кімнат для підготовки психологів до надання допомоги у кризових ситуаціяхArticleС. 16-23https://doi.org/10.31108/2.2022.2.26.2159.9:330:614.8:378.1470000-0002-0311-376X0000-0001-9303-707X