Черненко, Оксана ВолодимирівнаЧикаленко, Валерія Володимирівна2023-09-112023-09-112023Чикаленко, В. В. Доцільність коригування іміджу бренду «Бетон від Ковальської» в умовах післявоєнного відродження України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Чикаленко Валерія Володимирівна. - Київ, 2023. - 128 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60222Дипломна робота на тему: «Доцільність коригування іміджу бренду «Бетон від Ковальської» в умовах післявоєнного відродження України», складається із списку скорочень, вступу, 3 розділів по 3 пункти кожен, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загалом містить 128 сторінок, де присутні 35 таблиць та 13 рисунків. Метою роботи є вирішити чи доцільно компанії «Бетон від Ковальської» коригувати теперішній імідж відповідно до потенційних цільових аудиторій. Мета проведення маркетингового дослідження – виміряти складові іміджу на основі опитувань та глибинних інтерв’ю українців щоб зрозуміти, які з цих складових компанія може вдосконалювати, а які є недієвими поряд з європейськими компаніями, які є прототипом наслідування для українського ринку. Під час роботи застосовувались різні методи збирання і аналізу інформації, як: глибинні інтерв’ю, опитування, SWOT-аналіз, аналіз вторинних джерел. У результаті було запропоновано коригування іміджу відповідно до складових іміджу, які були найменш розвинені в компанії. А також розглянуто два шляхи вирішення проблеми відповідно до потреб цільової аудиторії, яка суттєво відрізнялась в своїх переконаннях та бажаннях. Було розроблено програму вдосконалення іміджу та контроль над виконанням процесів.128 с.ukіміджстратегіякоригуванняпланрозробкабрендбудівельна галузьмаркетингове дослідженняцільова аудиторіяДоцільність коригування іміджу бренду «Бетон від Ковальської» в умовах післявоєнного відродження УкраїниBachelor Thesis