Язвінська, Надія ВікторівнаПолевнича, Катерина Андріївна2024-09-252024-09-252024Полевнича, К. А. Підвищення впізнаваності бренду Guzema fine jewelry в Україні та за кордоном : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Полевнича Катерина Андріївна. – Київ, 2024. – 118 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69235Мета дослідження проаналізувати стратегії підвищення впізнаваності бренду «Guzema fine jewelry» на внутрішньому та міжнародному ринках. У рамках роботи були використані різноманітні методи дослідження, включаючи SWOT-аналіз, аналіз маркетингової діяльності, а також методи економічного обґрунтування ефективності маркетингових заходів. Результати дослідження показали, що інтеграція цифрових маркетингових стратегій, включаючи соціальні медіа та інтерактивні онлайн платформи, значно підвищує впізнаваність бренду і взаємодію з цільовою аудиторією. Важливим аспектом є також розробка адаптивних рекламних кампаній, що спрямовані на різні культурні та демографічні групи споживачів. Результати роботи мають новизну у вигляді розробки комплексних рекомендацій для оптимізації маркетингових стратегій ювелірного бренду.118 с.ukрендуміжнародний ринокмаркетингові стратегіїювелірні виробицифровий маркетингекономічне обПідвищення впізнаваності бренду Guzema fine jewelry в Україні та за кордономBachelor Thesis