Зозульов, Олександр ВікторовичМєсропова, Анна Григорівна2023-09-112023-09-112023Мєсропова, А. Г. Визначення напрямків зростання українського виробника жіночого одягу ТОВ «ВОВК ГРУП» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Мєсропова Анна Григорівна. - Київ, 2023. - 219 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60183Дипломна робота на тему: «Визначення напрямків зростання українського виробника жіночого одягу ТОВ «ВОВК ГРУП» складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загалом має 178 сторінок, які містять 26 таблиць, 14 рисунків та 13 додатків. Під час виконання завдання було проаналізовано діяльність українського підприємства з виробництва жіночого одягу на внутрішньому ринку. Було досліджено маркетингове середовище підприємства та виявлено маркетингову управлінську проблему, яка полягала у необхідності визначення напрямків збільшення обсягів продажу продукції на патріотично-етнічному ринку та установлення меж цього зростання. При вивченні методології дослідження було досліджено концепції виробничої, технологічної та економічної доцільностей і визначено методи їх аналізу. Було розроблено стратегію введення на ринок нової колекції одягу та запропоновано алгоритм вибору технології виробництва. В результаті проведеного дослідження було визначено прогнозовану ефективність маркетингових заходів для нової продукції за допомогою математичних методів. Були виявлені особливості виробництва продукції, які потребують модернізації обладнання, технічні вимоги споживачів до продукції та економічну доцільність як для виробника, так і для споживача. Були розроблені рекомендації щодо коригування маркетингової діяльності з економічним обґрунтуванням. Методи дослідження, що використовувалися, включали аналіз первинних та вторинних даних, проведення кабінетних та польових досліджень. Використовувалися такі методи: традиційний аналіз, контент-аналіз, економіко-математичні методи та опитування кінцевих споживачів. Для обробки даних використовувалися програми MS Excel та Google Analytics.219 с.ukринок жіночого одягуринок патріотично-етнічного одягувведення нової колекціїрозширення асортиментуекономічна доцільністьрозвиток продуктузбільшення частки ринкуВизначення напрямків зростання українського виробника жіночого одягу ТОВ «ВОВК ГРУП»Bachelor Thesis