Мулик, Л. І.Солнцев, С. О.2018-03-152018-03-152017Мулик Л. І. Маркетинг незалежних та афілійованих стартапів / Мулик Л. І., Солнцев С. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 336–342. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22365ukстартаппоняття стартапубізнес-модельмаркетинг стартапівінноваціїмаркетинговий аналізінвестиціїкомерціалізаціяstartupstartup conceptbusiness modelmarketing of startupsinnovationmarketing analysisinvestmentcommercializationпонятие стартапабизнес-модельмаркетинг стартаповинновациимаркетинговый анализинвестициикоммерциализацияJEL classification: M31Маркетинг незалежних та афілійованих стартапівMarketing of independent and affiliated startupsМаркетинг независимых и аффилированных стартаповArticleС. 336-342https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108756338.001.36