Черненко, Оксана ВолодимирівнаСамохвалова, Мар’я Олегівна2023-09-112023-09-112023Самохвалова, М. О. Бренд-трекінг для ТОВ «МК «Галичина»» на ринку України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Самохвалова Мар’я Олегівна. - Київ, 2023. - 141 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60193Дипломна робота на тему «Бренд-трекінг ТОВ «МК «Галичина» на ринку України» присвячена оцінюванню позиції бренду «Галичина» на ринку молочної продукції України у свідомості споживачів та відносно конкурентів, оцінюванню результативності поточних маркетингових заходів, що є основною метою роботи. Загальний обсяг роботи складає 114 сторінок. Дипломна робота містить 19 рисунків, 16 таблиць та 2 додатки. Для досягнення мети роботи першим кроком було проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємтсва. В результаті аналізу було визначено маркетингову управлінську проблема ТОВ «МК «Галичина», що полягає у необхідності постіного проведення моніторингу з метою коригування подальших тактичних дій компанії і підтримання актуального розуміння поточного рівня лояльності, впізнаваності тощо. Для вирішення маркетингової управлінської проблеми було проведено бренд-трекінг. В ході дослідження було проведено кабінетні та польові дослідження, з метою збору вторнинної та первинної інформації відповідно. В розрізі кабінетних досліджень було проведено соціальне прослуховування та аналіз відгуків клієнтів, з метою визначення відсотка позитивних та негативних згадувань бренду, визначення основних факторів, що викликають задоволення та незадоволення споживачів продукцією чи досвідом взаємодії з брендом. З метою визначення поточних рівнів показників здоров’я бренду «Галичина» та факторів, що на них впливають, було проведено онлайн-опитування. В результаті дослідження було визначено поточний стан здоров’я бренду «Галичина» та побудовано воронку бренду та конкурентів. На основі отриманих результатів були надані рекомендації, а також обгрунтовано їх економічну доцільність.143 с.ukмолочні продуктикефірйогуртГаличинабрендбренд-тренінгздоров’я брендусоціальне прослуховуваннявідгукимаркетинглояльністьпродажіБренд-трекінг для ТОВ «МК «Галичина»» на ринку УкраїниBachelor Thesis