Кубишина, Надія СергіївнаЦапук, О. Ю.2015-06-142015-06-142014Кубишина Н. С. Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок / Кубишина Н. С., Цапук О. Ю. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 356–362. – Бібліогр.: 16 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/11776ukінноваційна розробкамаркетинговий механізм впровадження інноваційних розробокеластичність очікуваної вигодиповедінка споживачафункціонування механізмуinnovative designmarketing modus operandi of innovationflexibility expected profitsconsumer behaviouroperation mechanismинновационная разработкамаркетинговый механизм внедрения инновационных разработокэластичность ожидаемой выгодыповедение потребителяфункционирования механизмаКонцептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробокConceptual principles of operation of marketing mechanism of innovative developments implementationКонцептуальные основы функционирования маркетингового механизма внедрения инновационных разработокArticleС. 356-362339.138