Співаковська, Т. В.Лимар, Т. В.Спиваковская, Т. В.Лимар, Т. В.Spivakovska, T. V.Lymar, T. V.2013-09-302013-09-302012Співаковська Т. В. Краудсорсинг, як інструмент розвитку бізнесу / Т. В. Співаковська, Т. В. Лимар // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2012. – Вип. 9. – С. 149–154. – Бібліогр.: 6 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/3963ukкраудсорсингаутсорсингцільова аудиторіясоціальні мережікраудсорсингаутсорсингцелевая аудиториясоциальные сетиcrowd sourcingoutsourcingtarget audiencesocial networksКраудсорсинг, як інструмент розвитку бізнесуКраудсорсинг, как инструмент развития бизнесаCrowdsourcing as an instrument of business developmentArticleC. 149-154