Lavrysh, Yu. E.Лавриш, Ю. Е.Лавриш, Ю. Э.2016-05-282016-05-282015Lavrysh Yu. E. Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching / Yu. E. Lavrysh // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 6. – С. 59–63. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/16063endifferentiating approachtiered assignmentspre-assessmentlearning objectiveacademic needsreadiness levelдиференційований підхідбагаторівневі завданняпопереднє оцінюванняначальні ціліосвітні потребирівень готовностідифференцированный подходмногоуровневые заданияпредварительное оцениваниеучебные целиакадемические потребностиуровень подготовкиTiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teachingБагаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу у викладанні англійської мовиМногоуровневая стратегия как метод дифференцированного подхода при обучении английском языкуArticlePp. 59-63378.315:554