Сібрук, В. Л.Ороховська, Л. А.Сібрук, А. В.2022-11-022022-11-022022Сібрук, В. Л. Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку / Сібрук В. Л., Ороховська Л. А., Сібрук А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 171-175. – Бібліогр.: 9 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50753ukмаркетинг розподілуроздрібна торгівляінфраструктура товарного ринкузбутомніканальний розподілmarketing of distributionretailcommodity market infrastructuresalesomnichannel distributionРозвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринкуArticleС. 171-175https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264658658.8: 339.1-0510000-0001-7997-56410000-0003-1775-424X0000-0002-4007-2450