Шульгіна, Людмила МихайлівнаШумський, Володимир Павлович2023-01-312023-01-312022Шумський, В. П. Формування стратегії перфоманс-маркетингу на ринку книжкової продукції України : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Шумський Володимир Павлович. - Київ, 2022. - 141 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52227Магістерська робота виконана на 141 сторінці, містить 28 рисунків, 54 таблиці та 3 додатки, список джерел складається із 76 найменувань. Об’єктом дослідження цієї роботи є процес формування стратегії перфоманс-маркетингу на ринку книжкової продукції. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо формування стратегії перфоманс- маркетингу на ринку книжкової продукції. Метою даної роботи є дослідження теоретико-методологічних, методичних і практичних питань формування стратегії перфоманс-маркетингу на ринку книжкової продукції на прикладі ТОВ «Книга ДЛП». Методологічну основу дослідження складають методи аналізу та синтезу, інформаційно-логічний аналіз, моделювання, системний підхід до вивчення процесу формування стратегії перфоманс-маркетингу, методи статистичної обробки інформації, метод аналізу ієрархій Т. Сааті, метод попарного порівняння, статистично-економічний та графічний методи аналізу ринку. Науковою новизною роботи є визначення теоретичного підґрунтя концепції перфоманс-маркетингу, визначення її структурно-логічної схеми з узагальненням етапів реалізації, визначення інструментарію стратегії, як складової інтернет- маркетингу. Запропоновано підхід до використання інструментів ремаркетингу, що базується на поєднанні Email-розсилання та програмного забезпечення, яке вирішує задачу багатокритеріального вибору. Запропоновано підхід до стимулювання збуту, що базується на використанні інтернет-реклами з каталогом асортименту підприємства, в контексті концепції перфоманс-маркетингу. Науково-методичні розробки можуть бути застосовані підприємством на ринку книжкової продукції України при реалізації стратегії перфоманс-маркетингу з метою забезпечення конкурентоспроможності та успішної діяльності компанії в інтернет-середовищі.ukперфоманс-маркетинг,маркетингова стратегіяінтернет- маркетингінтернет-рекламаKPIефективний маркетингцільконверсіяремаркетингринок книжкової продукціїperformance marketingmarketing strategyinternet marketinginternet advertisingKPIeffective marketingtargetconversionemarketingbook marketФормування стратегії перфоманс-маркетингу на ринку книжкової продукції УкраїниMaster Thesis141 с.659.113:339.187