Лебеденко, Сергій ОлександровичДніпровська, Тетяна Дмитрівна2023-09-112023-09-112023Дніпровська, Т. Д. Удосконалення системи маркетингових комунікацій компанії «Softengi» шляхом застосування штучного інтелекту : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Дніпровська Тетяна Дмитрівна. - Київ, 2023. - 125 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60168Дипломна робота на тему: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій компанії «Softengi» шляхом застосування штучного інтелекту» містить 116 сторінок таблиць, 16 рисунків, та 1 презентацію. Актуальність теми полягає в тому, полягає в тому, що сучасні ІТ компанії стикаються з розростаючимся обсягом даних, збільшенням конкуренції та змінюючимися вимогами клієнтів. У такому середовищі ефективна комунікаційна стратегія стає ключовим фактором успіху. Впровадження штучного інтелекту в комунікаційну стратегію дозволяє ІТ компаніям отримати ряд переваг. Об’єктом маркетингового дослідження є промисллвий ринок ІТ послуг. Суб’єкти дослідження: ТОВ «Softengi» та інші ІТ компанії установи, які здійснюють свою діяльність на B2B ринку, та являються його конку-рентами; споживачі – компанії замовники послуг Softengi. Предметом дослідження є удосконалення комунікаційної політики ТОВ Softengi, шляхом застосування штучного інтелекту в маркетингу. У роботі було використано різноманітні методи дослідження, зокрема загальнонауковий метод аналізу для ретельного аналізу існуючих даних, методексперименту для практичного дослідження та перевірки гіпотез, що дозволитьотримати нові знання та практичні навички та методика анкетування і інтерв’ю з експертами галузі.125 с.ukмаркетингринокконкуренціямаркетингове дослідженняІТштучний інтелекткомунікаційна політикаУдосконалення системи маркетингових комунікацій компанії «Softengi» шляхом застосування штучного інтелектуBachelor Thesis