Писарчук, Олексій ОлександровичГоловко, Андрій Андрійович2024-02-142024-02-142023Головко, А. А. Спосіб оптимізації навчання з підкріпленням для тренування штучних нейронних мереж в іграх : магістерська дис. : 121. Інженерія програмного забезпечення / Головко Андрій Андрійович. – Київ, 2023. – 125 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64544В магістерській дисертації розглядається принцип роботи тренування нейронних мереж, алгоритми машинного навчання штучного інтелекту з підкріпленням і оптимізацією обчислень за допомогою нейронних моделей, використовуючи метод навчання зі вчителем. Програма представлена ігровим проєктом, у котрому використовується клієнт-серверна архітектура для встановлення зв’язку між власне ігровим прототипом, розробленим на Unreal Engine 5 C++, та веб-сокет сервером на мові Python, що надає можливість тренувати нейронні мережі (Tensorflow) за допомогою веб-інтерфейсу.125 с.ukнавчання з підкріпленнямштучний інтелектнавчання зі вчителемreinforcement learningапроксимаціяsupervised learningмарковський процесapproximationігровий процесartificial intelligenceнейромережаneutral networkСпосіб оптимізації навчання з підкріпленням для тренування штучних нейронних мереж в іграхMaster Thesis004.9