Юдіна, Наталія ВолодимирівнаЦаллагов, Володимир Володимирович2024-09-252024-09-252024Цаллагов, В. В. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій АТ «Укрпошта» на ринку поштових послуг України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Цаллагов Володимир Володимирович. - Київ, 2024. - 136 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69248Мета роботи: визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингових комунікацій АТ «Укрпошта». Методи дослідження: кабінетні та польові дослідження (анкетування, інтерв’ю з експертом), SWOT-аналіз, аналіз конкуренції, аналіз ефективності маркетингових комунікацій. Результати роботи: проаналізовано поточний стан комплексу маркетингових комунікацій АТ «Укрпошта», вивчено потреби та очікування цільової аудиторії, проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій конкурентів, оцінено ефективність різних інструментів маркетингових комунікацій. Новизна отриманих результатів полягає у тому, що запропоновані рекомендації щодо інтеграції каналів комунікації, покращення сервісу у відділеннях та оновлення мобільного додатку враховують специфіку діяльності АТ «Укрпошта» та спрямовані на підвищення ефективності її маркетингових комунікацій.136 с.ukМаркетингові комунікаціїКомплекс маркетингових комунікаційІнтегровані маркетингові комунікаціїПоштові послугиУдосконалення комплексу маркетингових комунікаційРинок поштових послугЦільова аудиторіяЕфективність комунікаційКанали комунікаційmarketing communicationsmarketing communications complexintegrated marketing communicationspostal servicesimprovement of the marketing communications complexpostal services markettarget audiencecommunication effectivenesscommunication channelsУдосконалення комплексу маркетингових комунікацій АТ «Укрпошта» на ринку поштових послуг УкраїниBachelor Thesis