Черненко, Оксана ВолодимирівнаПанасюк, Антоніна Олексіївна2024-09-252024-09-252024Панасюк, А. О. Удосконалення системи лояльності споживачів ТОВ «ЗАКАЗ.ЮА» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Панасюк Антоніна Олексіївна. - Київ, 2024. - 160 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69229Дипломна робота бакалавра на тему «Удосконалення системи лояльності споживачів ТОВ «ЗАКАЗ.ЮА» складається з 12 таблиць, 36 рисунків та 14 додатків. Загальний обсяг основної частини - 132 сторінки, кількість використаних джерел - 61. Метою даної роботи є проведення маркетингового дослідження, з ціллю визначення напрямків для удосконалення системи лояльності компанії. У першому розділі роботи проаналізовано роботу ТОВ «ЗАКАЗ.ЮА», структуру компанії та фінансові показники. Досліджено зовнішнє середовище компанії, та визначено його мікро-, макро-, та мезофактори. Проведено конкурентний аналіз, визначено сильні і слабкі сторони. На базі отриманих даних проведено SWOT та крос аналізи, а додатково наведено результати інтерв'ю з особою, що приймає управлінські рішення компанії. Визначено маркетингово управлінську проблему підприємства. У другому розділі розглянуто методологію дослідження, сформовано його ціль і завдання. Розроблено блоки пошукових питань та алгоритми роботи з первинною та вторинною інформацією. Дослідження містить кабінетні дослідження, зокрема аналіз внутрішньої і зовнішньої інформації, а також первинну інформацію у вигляді результатів опитування споживачів та експертних інтерв'ю. У останньому розділі зведено і проаналізовано усі дані. На базі отриманих результатів сформовано низку рекомендацій для удосконалення системи лояльності ТОВ «ЗАКАЗ.ЮА», та обгрунтовано їх економічну доцільність. Основними рекомендаціями стали: перебудова процесу зборки замовлень, створення Telegram-каналу, та впровадження системи тригерних комунікацій.160 с.ukспоживча лояльністьсистема лояльностірівень відтоку клієнтівдоставка продуктівпідвищення рівня споживчої лояльностіtelegram-каналтригерні комунікації.consumer loyaltyloyalty systemcustomer churn ratedelivery of productsincreasing consumer loyaltyTelegram channeltrigger communicationsУдосконалення системи лояльності споживачів ТОВ «ЗАКАЗ.ЮА»Bachelor Thesis