Магда, Євген ВалерійовичКлєвакін, Володимир Григорович2025-01-132025-01-132024Клєвакін, В. Г. Створення української кухні в тиктоці та інстаграмі : магістерська дис. : 061 журналістика / Клєвакін Володимир Григорович. - Київ, 2024. - 63 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71845Клєвакін В. Г. Просування громадської організації Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі: : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Магістерська дисертація на тему «Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі» складається зі 63 сторінок комп’ютерного набору, містить 40 бібліографічних найменувань, 2 додатки. Через повномасштабну війну, яку розпочав агресор на території нашої країни, весь світ дізнався про сильний український народ, який став символом сміливості та незламності. Зараз люди в різних куточках планети намагаються дізнатися більше про Україну та її культуру. Після нашої перемоги, в Україні значно збільшиться кількість туристів, які прагнуть дізнатись про культуру України, зокрема через національну кухню. Оскільки зараз громадяни України активно підтримують та згадують українські звичаї, культуру та історію, актуальною є популяризація української кухні та ресторанного бізнесу. Об’єкт дослідження — українська кухня. Предмет дослідження — створення онлайн-проєкту BANOSH. Мета — популяризація української кухні в інстаграмі та тиктоку. Наукова новизна полягає в тому, що було запропоновано інноваційний підхід до популяризації української кухні шляхом створення онлайн-проєкту BANOSH у соціальних мережах, досліджено інтерес аудиторії до національної культурно спадщини, зокрема гастрономічної культури.63 с.ukукраїнська кухнясоціальні мережіінстаграмтиктоккультурагастрономіяUkrainian cuisinesocial networksinstagramtiktokculturegastronomyСтворення української кухні в тиктоці та інстаграміMaster Thesis007 : 304 : 659