Писаренко, Н. Л.2017-01-022017-01-022016Писаренко Н. Л. Стратегії розвитку приватних торгових марок. Світовий досвід / Писаренко Н. Л. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 391–397. – Бібліогр.: 11 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18417ukприватна торгова маркаконтрольовані торгові маркиповедінка споживачівстратегія брендустратегія позиціонуванняроздрібна мережаprivate labelscontrolled labelscustomer journeybrand strategypositioning strategyretail chainчастная торговая маркаконтролируемая торговая маркаповедение потребителейстратегия брендастратегия позиционированиярозничная сетьСтратегії розвитку приватних торгових марок. Світовий досвідPrivate label development strategies. World practiceСтратегии развития частных торговых марок. Мировой опытArticleС. 391-397338.4 339.378