Сегол, Радміла ІгорівнаЧерняк, Дарія Сергіївна2023-09-012023-09-012023Черняк, Д. С. Комплексна стратегія просування інтернет-магазину з продажу парфумерії з використанням цифрових інструментів : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Черняк Дарія Сергіївна. – Київ, 2023. – 58 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59716Об’єктом дослідження є просування інтернет-магазину за допомогою цифрових інструментів. Метою дослідження є розробка стратегії просування інтернет-магазину парфумів Tresor de Fem в інтернеті. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було вивчено поняття цифрового маркетингу і його інструменти, виявлено відповідні цифрові інструменти та соціальні мережі для просування. У другому розділі було проаналізовано діяльність інтернет-магазину Tresor de Fem, визначено його цільову аудиторію, а також інтереси цільової аудиторії та досліджено конкурентне середовище. У третьому було розроблено стратегію просування.58 с.ukпарфумеріяінстаграмтіктокінтернет-магазинсоціальні мережілендінгімейл-розсилкаКомплексна стратегія просування інтернет-магазину з продажу парфумерії з використанням цифрових інструментівBachelor Thesis