Лебеденко, Сергій ОлександровичКузнецов, Олександр Дмитрович2024-09-262024-09-262024Кузнецов, О. Д. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К» на ринку електронної комерції України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Кузнецов Олександр Дмитрович . - Київ, 2024. - 101 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69303Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів (кожен з яких має три підрозділи), висновків, списку використаних джерел та додатків. Робота містить 24 таблиці та 7 рисунків. Тема дипломної роботи стосується вдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К» на ринку електронної комерції України шляхом вирішення відповідної управлінської проблеми. Метою роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо покращення комунікаційної діяльності підприємства, яке виробляє продукцію під брендом «Епіцентр К». Маркетингове дослідження проводиться з метою аналізу поточного комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К» та його конкурентів, оцінки їх ефективності, а також визначення обізнаності споживачів про свіжі сири та культури їх споживання. Це дозволило визначити конкретні завдання для вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій. Для проведення дослідження використовувалися метод порівняльного аналізу, метод аналогії, логіка та опитування аудиторії. Обробка даних здійснювалася за допомогою програмного забезпечення Microsoft Excel. Результати дослідження дозволили розробити комплекс маркетингових комунікацій для торгової марки та концепцію заходів, спрямованих на зміцнення позицій компанії на ринку та підвищення впізнаваності бренду. Розрахунок економічної ефективності рекомендацій підтвердив доцільність їх впровадження.101 с.ukбудівельні матеріалиринок електронної комерції Україникомплекс маркетингових комунікаційпартнерські програмипрограма лояльностітаргетована рекламареклама у соціальних мережахbuilding materialsUkrainian e-commerce marketmarketing communications complexpartner programsloyalty programtargeted advertisingsocial media advertisingУдосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Епіцентр К» на ринку електронної комерції УкраїниBachelor Thesis