Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаСамчук, Анастасія Євгенівна2024-09-262024-09-262024Самчук, А. Є. Удосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТМ «Lel’» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Самчук Анастасія Євгенівна. - Київ, 2024. - 118 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69262Дипломна робота містить вступ, три розділи, у кожному з яких по 3 пункти, висновки, список літератури та додатки. У роботі представлено 23 таблиці та 14 рисунків. Тема дипломної роботи присвячена удосконаленню комплексу маркетингових комунікацій торгової марки «Lel’» з метою вирішення її маркетингової управлінської проблеми. Метою написання даної роботи є розроблення теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної діяльності підприємства, що виготовляє продукцію під цим брендом. Ціллю проведення маркетингового дослідження було сформульовано наступним чином: аналіз наявного комплексу маркетингових комунікацій ТМ «Lel’» та конкурентів, аналіз їх ефективності, а також визначення обізнаності споживачів про свіжі сири та культури споживання, з метою визначення конкретних задач на удосконалення комплексу маркетингових комунікацій. Для проведення дослідження було застосовано метод порівняльного аналізу, метод аналогії, логіка, опитування аудиторії як метод маркетингових досліджень. Обробка даних здійснювалась за допомогою програмного забезпечення Microsoft Excel. Результати дослідження дали змогу розробити комплекс маркетингових комунікацій для торгової марки та концепцію заходів, впровадження яких посилять позиції компанії на ринку та підвищать відомість бренду. У результаті розрахунку економічної ефективності рекомендацій було підтверджено доцільність їх впровадження.118 с.ukсвіжі сириринок сиру Україникомплекс маркетингових комунікаційрекламареклама у соціальних мережахсистема знижокPR.fresh cheesescheese market of Ukrainecomplex of marketing communicationsadvertisingadvertising in social networksdiscount systemPRУдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТМ «Lel’»Bachelor Thesis