Литвин, Аеліта ВасилівнаКузьміна, Марія Геннадіївна2023-09-042023-09-042023Кузьміна, М. Г. Формування бренду фітнес-тренера в умовах воєнного часу : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Кузьміна Марія Геннадіївна. – Київ, 2023. – 52 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59831Мета дослідження — створити стратегію формування бренду фітнес-тренера в умовах воєнного часу з урахуванням актуальних етапів його розвитку та існуючих технологій. Уперше досліджено вплив воєнного часу на стратегію формування особистого бренду в галузі спорту; з огляду на теоретичну базу удосконалено поняття «особистий бренд»; унаочнено особливості бренду спортсмена; визначено основні етапи та технології формування бренду спортсмена. Проаналізовано стан бренду фітнес-тренера Кузьменко Марії до початку повномасштабного російського вторгнення на територію України; встановлено масштаби впливу війни на діяльність та розвиток бренду в місті Херсон. Сформовано основні відомості про цільову аудиторію бренду Кузьменко Марії; розроблено маркетингову персону цільової аудиторії. За допомогою SWOT-аналізу визначено слабкі та сильні сторони бренду Кузьменко Марії серед конкурентів та названо найефективніші етапи та технології його просування. Підготовлено стратегію формування бренду в умовах воєнного часу із розробкою атрибутів бренду, редизайном продукції та удосконаленням засобів комунікації з аудиторією.52 с.ukбрендвоєнний часособистий брендспортсменформування брендуфітнес-тренерФормування бренду фітнес-тренера в умовах воєнного часуBachelor Thesis