Гречко, Алла ВолодимирівнаТерещенко, Катерина Миколаївна2021-07-012021-07-012020Терещенко, К. М. Управління маркетинговим потенціалом підприємства ТОВ «АГФАР» з метою підвищення його конкурентоспроможності : магістерська дис. : 051 Економіка / Терещенко Катерина Миколаївна. – Київ, 2020. – 112 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41961Сучасні умови розвитку економіки, що характеризуються процесами глобалізації, посиленням конкурентної боротьби, взаємозв'язками в науково-технічній та інформаційно-аналітичній сферах діяльності висувають перед підприємством проблему щодо необхідності вирішення надзвичайно важливого для нього питання - забезпечення конкурентоспроможності. В умовах ринкового середовища підприємство не може тривалий час займати стійкі позиції без належного контролювання і безперервного оцінювання ситуацій, які відбуваються в процесі здійснення його маркетингової діяльності. Значення маркетингу в діяльності сучасного підприємства переоцінити не можливо. Функціонування суб’єкта господарювання, що орієнтований на ринок, передбачає прийняття управлінських рішень, які передбачають динамічність зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Удосконалюючи системи управління маркетинговою діяльністю, підприємство може підвищувати ефективність господарської діяльності. У таких умовах важливим та необхідним є удосконалення маркетингової діяльності підприємства, підвищення їх орієнтації на ринок, що сприятиме умовам для залучення додаткових інвестицій. У зв'язку з охарактеризованими фактами необхідно постійно здійснювати оцінювання маркетингового потенціалу та цілеспрямовано і своєчасно керувати ним.ukФункціонування суб’єкта господарюванняThe operation of the entityпотенціалpotentialзабезпечення конкурентоспроможностіensuring competitivenessУправління маркетинговим потенціалом підприємства ТОВ «АГФАР» з метою підвищення його конкурентоспроможностіMaster Thesis112 с339.138