Yudina, Nataliya2022-09-282022-09-282021Yudina, N. Future Study Implementation Into Marketing Activity Of Companies / Nataliya Yudina // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2021. – № 19. – С. 131-135. – Бібліогр.: 21 назва.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50048enmarketing activityfuture studymarketing evolutionbusiness forecastinguncertaintyeconomic relations forecasting modelmodel of evolution and revolution of economic relationsмаркетингова діяльністьдослідження майбутньогоеволюція маркетингубізнес-прогнозуванняневизначеністьмодель прогнозування економічних відносинмодель еволюції та революції економічних відносинFuture Study Implementation Into Marketing Activity Of CompaniesУпровадження досліджень майбутнього у маркетингову діяльність компанійArticleP. 131-135https://doi.org/10.20535/2307-5651.19.2021.240315658.8:330.80000-0002-1730-9341