Лебеденко, Сергій ОлександровичДроботун, Марія Юріївна2024-09-262024-09-262024Дроботун, М. Ю. Удосконалення маркетингових комунікацій компанії «Житомирські ласощі» на ринку України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Дроботун Марія Юріївна. - Київ, 2024. - 96 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69270Дипломна робота на тему «Удосконалення маркетингових комунікацій компанії «Житомирські ласощі» на ринку України» присвячено оцінюванню позиції компанії на кондитерському ринку відносно конкурентів, оцінюванню поточних маркетингових комунікацій компанії та виведення методів удосконалення маркетингових комунікацій підприємства, що є основною метою роботи. Загальний обсяг роботи складає 102 сторінки та містить 2 додатки. Для досягнення визначеної цілі роботи спочатку було проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії. Результатом даного аналізу є визначена маркетингова управлінська проблема компанії «Житомирські ласощі», що полягає у необхідності удосконалювати маркетингові комунікації підприємства. Для вирішення маркетингової управлінської проблеми було проведено дослідження. В процесі дослідження було проведено кабінетні дослідження, фокус-групу, опитування. Метою проведення кабінетних досліджень було отримання інформації про поточні елементи маркетингових комунікацій, які використовує компанія «Житомирські ласощі». Метою проведення фокус-групи було визначення найважливіших для споживача характеристик продукту, визначення потрібних напрямків удосконалення продукту, вибір найбільш ефективних з точки зору впливу на споживача рекламних повідомлень, відношення споживачів до системи маркетингових комунікацій компаній-конкурентів. Метою опитування було визначити поточні маркетингові комунікації компанії та знайти засоби їх удосконалення. В ході дослідження було визначено поточні маркетингові комунікації підприємства та розроблено стратегію удосконалення даних комунікацій. Крім того, на основі отриманих результатів були надані рекомендації, а також розраховано економічну складову.96 с.ukмаркетингові комунікаціїкондитерські товариЖитомирські ласощібрендриноклояльністьпродажідослідженняопитуванняmarketing communicationsconfectioneryZhytomyr sweetsbrandmarketloyaltysalesresearchsurveysУдосконалення маркетингових комунікацій компанії «Житомирські ласощі» на ринку УкраїниBachelor Thesis