Гнітецький, Євген ВіталійовичМішкур, Олена Валентинівна2024-09-252024-09-252024Мішкур, О. В. Удосконалення маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз України» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Мішкур Олена Валентинівна. - Київ, 2024. - 116 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69227Дипломна робота на тему «Удосконалення маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз України»» складається зі списку скорочень, вступу, трьох розділів (кожен з трьома пунктами), висновків, списку використаної літератури та додатків. Загалом робота містить 115 сторінок, 13 таблиць та 15 рисунків. Метою роботи є вивчення та аналіз маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз України» з метою її подальшого удосконалення. Під час роботи використовувалися різні методи збору та аналізу інформації, зокрема опитування, кабінетні дослідження, SWOT-аналіз, перехресний SWOT-аналіз. Результати роботи показали, що НАК «Нафтогаз України» має певні слабкі сторони у комунікації зі споживачами, які можна покращити для підвищення рівня лояльності. Було розроблено рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз України», а саме впровадження мобільного застосунку з функціоналом оплати рахунків онлайн, моніторингу споживання газу, консультацій через чат, подачею заявок на обслуговування, надсиланням новин та акційних пропозицій.116 с.ukконкурентоспроможністьлояльністьswot-аналізкомунікаціїспоживачіконкурентиcompetitivenessloyaltySWOT analysiscommunicationsconsumerscompetitorsУдосконалення маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз України»Bachelor Thesis