Каніовська, Ірина ЮріївнаТумасова, Олександра Сергіївна2022-02-212022-02-212021Тумасова, О. С. Марківські ланцюги для визначення маркетингового впливу на різні групи людей : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Тумасова Олександра Сергіївна. – Київ, 2021. – 94 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46661Магістерська дисертація: 94 с., 9 рис., 25 табл., 1 додаток, 23 джерела. Дана робота присвячена дослідженню методів моделювання маркетингового впливу на цільові аудиторії споживачів та побудові нової моделі для вирішення подібних задач. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації. Предметом дослідження є моделювання маркетингового впливу на клієнтів компаній з певними характеристиками, методи навчання з підкріпленням, марківські ланцюги, метрики для оцінки реакції на взаємодію. Метою дослідження є побудова системи для аналізу та моделювання реакції споживачів на маркетингові дії, що дають змогу визначати необхідність цільового впливу маркетингової кампанії на певну групу людей. Актуальність роботи полягає в моделюванні реакції на маркетингову взаємодію, яка потрібна компаніям, що розвиваються або ставлять собі за мету розширення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажу. Методи uplift моделювання дають змогу оцінити чистий ефект від взаємодії і не витрачати кошти на клієнтів, яким реклама не потрібна. Результатом роботи є побудована система для моделювання маркетингово впливу на споживачів на основі їх характеристик. Новизною роботи є введення моделі Марківських ланцюгів для задач даного виду.ukмаркетинговий впливuplift моделюваннямарківські ланцюгимарківський процес прийняття рішеньmarketing influenceuplift modelingmark's chainsmark's decision processМарківські ланцюги для визначення маркетингового впливу на різні групи людейMaster Thesis94 с.004.942.3