Солнцев, Сергій ОлексійовичГерасименко, Ярослава Олександрівна2024-09-262024-09-262024Герасименко, Я. О. Формування політики просування підприємства на логістичному ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Герасименко Ярослава Олександрівна. - Київ, 2024. - 129 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69269Дипломна робота на тему: «Формування політики просування підприємст-ва на логістичному ринку» містить 111 сторінок, 15 таблиць, 20 рисунків та 2 додатки. Метою даної роботи є дослідження та визначення напрямків формування політики просування підприємства на логістичному ринку компанії ТОВ “КОНСОЛЬЛАЙН УКРАЇНА” на ринку логістичних послуг України. Основна увага дослідження буде зосереджена на визначенні напрямків розвитку марке-тингових комунікацій в соціальних мережах. Результатами цього дослідження є визначення напрямків розвитку ТОВ «КОНСОЛЬЛАЙН УКРАЇНА» у соціаль-них мережах для розвитку бренду на ринку України та закордоном. Для проведення маркетингового дослідження було обрано наступні мето-ди дослідження: якісні методи, так як проведення фокус-груп з клієнтами логіс-тичних компаній, кількісні методи, такі як кабінетні дослідження внутрішньої інформації компанії, отриманої інформації із фокус-груп та аналіз вторинної інформації із Інтернету. Результати: проаналізувавши діяльність компанії та маркетингове середо-вище, було визначено симптоми маркетингової управлінської проблеми та са-му проблему управління. Було встановлено цілі та завдання дослідження і ро-зробили план його проведення. Здійснили фокус-групи з клієнтами ТОВ "КОНСОЛЬЛАЙН УКРАЇНА", щоб вивчити демографічні та кількісні характе-ристики споживачів, на основі яких будемо орієнтуватися у подальшому дослі-дженні та розробці нових напрямків розвитку маркетингової комунікації ком-панії. Також було розроблено рекомендації щодо розвитку маркетингової ко-мунікації для ТОВ «КОНСОЛЬЛАЙН УКРАЇНА» та розрахували економічну доцільність маркетингових заходів.129 с.ukмаркетингові комунікаціїлогістикаринок логістичних послугФормування політики просування підприємства на логістичному ринкуmarketing communicationslogisticslogistics services marketpromotion policyФормування політики просування підприємства на логістичному ринкуBachelor Thesis