Yudina NataliyaЮдіна Наталія Володимирівна2024-07-262024-07-262023Yudina, N. Marketing Innovative Way : Curiosity, Dynamics And Future Studies / Yudina N. // Modern Technologies Of Commerce And Logistics : Conference’s Digest of ІII International Scientific-Practical Internet Conference // Cучасні технології комерційної діяльності і логістики : Зб. матеріалів IІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 03.11.2023. - Київ : КНЕУ, 2023. - P. 154-155https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68092Under the conditions of the information society, one of the most common mistakes made by marketers in the process of making marketing decisions is the developing marketing strategies based on questionnaire surveying the opinion of the majority, which forms the basis of traditional marketing research. This article proposes an innovative approach for marketers to overcome potential pitfalls. It involves increasing curiosity, which entails not directly surveying the majority but observing users’ behavior dynamically over a specific period of time and studying the future as a means of shaping reference points for consumers rather than adapting to their needs.encuriositymarketing researchesmarketing strategyfuture studyfuturologyцікавістьмаркетингові дослідженнямаркетингова стратегіядослідження майбутньогофутурологіяMarketing Innovative Way : Curiosity, Dynamics And Future StudiesІННОВАЦІЙНИЙ ШЛЯХ МАРКЕТИНГУ : ЦІКАВІСТЬ, ДИНАМІКА І ДОСЛІДЖЕННЯ МАЙБУТНЬОГОArticleP. 154-155338.4+008+001.180000-0002-1730-9341