Моісєєва, Наталія ОлегівнаЛевковська, Ольга Станіславівна2020-06-242020-06-242020-06Левковська, О. С. Реалізація експресивних можливостей сучасної німецької та української мови на матеріалі відповідних рекламних текстів : дипломна робота ... бакалавра : 035 Філологія / Левковська Ольга Станіславівна. – Київ, 2020. – 56 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/34448Актуальність теми дослідження викликана тим, що сьогодні в мовознавстві як науці, з одного боку, наявна значна кількість літератури, що присвячена вивченню лінгвістичних особливостей рекламних текстів, але достатньо повного уявлення про особливості перекладу саме німецькомовної реклами українською досі не існує. Дослідження специфіки перекладу рекламних текстів є важливим потенційним внеском до сучасного українського перекладознавства. Адже для розвитку прогресивного інформаційного суспільства та поширення процесів глобалізації у сфері рекламної комунікації в Україні необхідно комплексне вивчення взаємопов’язаності усіх можливих компонентів реклами, що потребує аналізу іншомовного рекламного дискурсу.ukекспресивністькомерційний перекладмовний рівеньпрагматична функціярекламний текстAusdrucksstärkeExpressivitätkommerzielle Übersetzungkommunikative Strategiepragmatische FunktionSprachebeneWerbetextРеалізація експресивних можливостей сучасної німецької та української мови на матеріалі відповідних рекламних текстівBachelor Thesis56 с.