Гуськова, Віра ГеннадіївнаГрадінарова, Катерина Дмитрівна2024-09-232024-09-232024Градінарова, К. Д. Прогнозування трендів в маркетингу з використанням методів інтелектуального аналізу даних : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Градінарова Катерина Дмитрівна. – Київ, 2024. – 98 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69151Дипломна робота містить : 98 с., 7 табл., 24 рис., 17 джерел. Об'єктом дослідження є процеси прогнозування маркетингових трендів в умовах швидко змінюваного ринкового середовища. Предметом дослідження є методи інтелектуального аналізу даних, що використовуються для прогнозування маркетингових трендів. Метою даного дослідження є розробка та впровадження методології прогнозування маркетингових трендів за допомогою методів інтелектуального аналізу даних. В даній роботі розроблена методологія прогнозування маркетингових трендів, що дозволить компаніям швидше адаптуватися до змін на ринку та приймати більш обґрунтовані маркетингові рішення.. Програмна реалізація була розроблена на мові програмування Python.98 с.ukмаркетингінтелектуальний аналіз данихсезонністьтрендимашинне навчанняpythontime seriesstatistical practicenonlinear regressionmarketingdata miningseasonalitytrendsmachine learningПрогнозування трендів в маркетингу з використанням методів інтелектуального аналізу данихBachelor Thesis