Чорній, ВікторіяТрунова, Вікторія2023-06-102023-06-102021Трунова, В. Розширення товарного асортименту підприємства на зовнішніх ринках : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Трунова Вікторія. - Київ, 2021. - 86 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56947Дипломна робота на тему: «Розширення товарну асортименту підприємства на зовнішніх ринках» містить 86 сторінок, 29 таблиць, 23 рисунки, 8 формул. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Метою роботи є розгляд теоретичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності ведення зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження експортна діяльність ТОВ «Інтер-Пак». Предметом дослідження є сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності експортної діяльності підприємства. База дослідження – ТОВ «Інтер-Пак». Методи дослідження. Робота першого (бакалаврського) рівня була виконана за допомогою таких методів дослідження, як статистичний аналіз, системний підхід, фінансово-економічний аналіз господарської діяльності підприємства,метод класифікації та експертних оцінок, порівняння й узагальнення (при оцінці конкурентоспроможності), графічні й статистичні методи, для наочного представлення отриманих результатів дослідження. Результати роботи. В результаті написання роботи було розроблено проект з покращення ефективності здійснення міжнародної діяльності підприємства шляхом диференціації виробництва та посилення своїх позицій на целюлознопаперовому ринку Польщі. Проект по створенню нового виробництва є рентабельним та має відносно невелику кількість ризиків, він приноситиме щорічний потенційний дохід у розмірі 8808000 грн. та має термін окупності близько одного року. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані підприємством ТОВ «Інтер-Пак» для підвищення ефективності експортної діяльності в сучасних умовах, підвищення показників конкурентоспроможності, а отже укладання нових угод. Результати впровадження досліджень. Розроблені заходи з покращення ефективності діяльності компанії було подано на розгляд керівнику ТОВ «ІнтерПак», проаналізувавши роботу було отримано схвальну оцінку та повідомлено про можливу реалізацію проекту.86 с.ukконкурентоспроможністьстратегіяміжнародна конкурентоспроможністьконкуренціяприбутокефективністьдиференціаціяЗЕДекспортРозширення товарного асортименту підприємства на зовнішніх ринкахBachelor Thesis