Зозульов, Олександр ВікторовичЦарьова, Тетяна Олександрівна2019-03-052019-03-052018Зозульов, О. В. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 382–392. – Бібліогр.: 9 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/25409ukмаркетингмодель товарубізнес-модельстрес-тест бізнесуcompetitivenessproduct modelbusiness modelstress-test of business modelФункціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компаніїFunctional-Structural Model of the Goods as a Basis for Stress-Testing of a Marketing Business Model of a CompanyArticleС. 382-392https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.140341339.138