Фіялка, С. Б.Гончарук, Т. Г.2023-10-182023-10-182023Фіялка, С. Б. Травмачутливі тексти в підручниках з української мови та читання для нуш: редакторський погляд / Фіялка С. Б., Гончарук Т. Г. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 1(79). – С. 97-106. – Бібліогр.: 12 назв.2077-7264https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61552У статті досліджено травмачутливі тексти в підручниках Нової української школи (НУШ) з української мови та читання, їх вплив на світосприйняття українських школярів, які стали свідками воєнних злочинів російської федерації. Мета статті полягає у виявленні травмачутливих аспектів у текстах підручників та пропонуванні методів покращення змісту навчальних видань.ukтравмачутливий текстпсихолого-педагогічна експертизаНова українська школапідручникчитаннятерапевтична казкаредакторtrauma-sensitive textpsychological and pedagogical evaluationNew Ukrainian schooltextbookreadingtherapeutic fairy taleeditorТравмачутливі тексти в підручниках з української мови та читання для нуш: редакторський поглядArticlePp. 97-106https://doi.org/10.20535/2077-7264.1(79).2023.27361837.012:159.9.07(076.6)0000-0002-1855-7574